01/02/2015

Ihmeiden aika ei ole ohi

Okei, sain itteni nyt sen verran kasaan perjantaisten synttäribileiden jäljiltä, että muistin avata bloggerin välillä. Otettiin Gracen kanssa kisojen jälkeinen viikko aika rennosti ja se saa viettää tän viikonlopunkin vapaapäivinä (= taluttelua).

Gracen kuulumiset kuitenkin näin lyhyelti sikseen ja äkkiä siihen jännään uutiseen: mulle löytyi potentiaalinen ylläpitohevonen!

Sain siis perjantaina sähköpostilla vastauksen hästnettiin laittamaani ilmoitukseen, jossa kerroin etsiväni ylläpitohevosta. Jo pelkästään vastaus oli iloinen yllätys, mutta hevosen suvun nähtyäni into kasvoi noin miljoonakertaisesti!

Hevosta tarjonnut henkilö kertoi viestissään, ettei kyseisellä otuksella olla ajanpuutteen vuoksi tehty kovinkaan paljoa, vaan se on ollut lähinnä ns. "tädinkuljettimena". Hän kuitenkin korosti hevosen olevan kiltti ja yhteistyöhaluinen, joten tää kuulostais mun korvaan aikalailla unelmadiililtä :D. Eikä se nyt mua haittaiskaan, vaikka hevoselta löytyis toisinaan kenguruenergiaa tms, siihen on kyllä totuttu..

Sovittiin kuitenkin jo alustavasti mun tulevan koeratsastamaan sitä, vaikkakin omistaja sivusi sähköpostissaan kentän olevan jäässä (tietenkin). Ajelen kuitenkin jonain päivänä kaverin kanssa paikan päälle katsomaan tätä kaveria, kuulostais meinaan aika hyvältä!

Tietty sit pitää jutella vielä meidän koulun opettajien kanssa siitä, voisko mun heppa (/hepat) olla koulun tallissa kesän yli. Vaikuttaa hieman hankalahkonpuoleiselta hankkia tallipaikkaa muualta, joten ehkäpä toi onnistuisi.. Maikat ovat kuitenkin olleet mun suhteen tosi ymmärtäväisiä ja kuuleman mukaan heidän tallissaan on ennenkin asunut kesällä koneja.

En mä tiedä. Mä vaan niin toivon, että tää yp-heppa ois nyt se unelmien diili ja kaikki saataisiin toimimaan sen suhteen. Toki mulla on välissä vielä se harjoittelujakso Hollannissa Stal Hendrixillä, mutta onneksi hevon omistaja oli varsin perillä tästäkin, joten todennäköisesti hevosella ei ole ns. kiire uuteen kotiin :D!

Tässä vielä pari otosta Kaakusta viime viikolta:


Ööh.. what :D



"Lennä!!"



2 comments:

  1. Waude jee! Pidetään peukkuja, että olis kiva ja hyvä heppa siihen tuupparointiin =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep, tää kuulostaa pelottavan hyvältä :D..

      Delete