17/12/2014

Luukku 17: Julkul!


Viimesen lomaa edeltävän koulupäivän kunniaksi järkättiin "julkul", eli suomeksi sekoiltiin koko päivä :D!

Kilpailimme leikkimielisesti ryhmissä toisiamme vastaan erilaisissa mittelöissä. Aamusta pääsimme tunnustelemaan silmät sidottuina mitä epämääräisempiä asioita, mutta mulle siunautui onneksi vain jonkun vetäjän käsi (ilmeisesti sitä olisi pitänyt säikähtää :D).
   Lounaan jälkeen teimme viime hetken korjaukset lumiukkopukuihimme ja valmistauduimme tulevaan koitokseen, joka sisälsi mm. raippahumalaa, tasapainotehtäviä ja esteiden hyppäämistä.

Meidän ryhmälle siunautui ratsuksi Stampe, josta olen varmaan aiemminkin vääntänyt sanan tai pari. Mulle selvisi vasta hiljattain, että kyseisellä hevosella on jotain häikkää takajaloissa (kinnerpatit?) ja se juoksee siksi niin helposti alta. Lieneekö siis yllätys, etten päässyt sen kanssa ylitse tuosta hitusen yli metrin pystystä, josta olisi kilpailun nimissä saanut eniten pisteitä kotijoukkueelle ;(. Onneksi toinen ratsastaja sai sen menemään tuon vieressä olevan kasikympin, kun mun yritykset (2) oli käytetty loppuun. 

Ekalla yrityksellä Stampe juoksi vasemmalta ohi
Ja tokalla sain sen esteelle asti mut ei.. Verkassa saman kokoinen este päästiin kuitenkin kahdesti yli.

Hieno toi mun "porkkana" :D

Mä ratsastin ekana, joten heti kun pääsin satulasta riensin toiseen maneesiin, jossa yksi mun kaveri oli taluttanut Gracea valmiiksi. Vaihdoin siltä seisomalta asun astetta piraattisempaan ja valmistauduin meidän yllärinumeroon, eli täyteen laukkaan maneesin ympäri - ilman satulaa taikka kuolaimia! Pakko myöntää, että toi oli ihan sairaan hauskaa :D. Kirsikkana kakun päällä oli tietenkin Piratess of the Caribbean -teemamusiikki, joka soi hallissa kovaa ja korkealta. Voisin väittää Gracenkin ottaneen siitä hieman tulta hännän alle..



Näytän ihan siltä, että pieksen ton konin :D. Ei kai nyt sentään!



Grace lähtee lentoon :D


Safety first :D 



No comments:

Post a Comment