07/12/2014

Luukku 7: Estevideo!!

Mulle jäi tänpäiväsen seuramestaruusluokan (90cm) jälkeen niin hyvä fiilis, että tää rata saa toimia seitsemäntenä luukkuna :D! Luokassa oli tyyliarvostelu ja sijoittuaksemme olisimme tarvinneet 1,5 pistettä lisää, mutta mä olen niiiiiiin tyytyväinen kaakkuun!!



Koko kisojen paras hetki oli radankävelyssä, kun yks mun luokkakaveri näki mun suunnittelevan noita uusintateitä ja se totes vaan et oon ihan hullu jos teen sellaset tiet. Niinhän mä vaan tein, kai mä sit oon sekasin :D! Ton kokosilla esteillä pystyy mun mielestä yleensä tekemään melkein minkälaiset tiet vaan ja yli mennään, joten miksipäs sitä turhia hidastelemaan. Vähän meinas mennä toi viimenen kaarre pitkäksi, mut selviydyttiin me siitäkin!

Ihan uskomatonta, miten paljon mun ja Gracen hyppy-yhteistyö on kehittynyt vaan parissa hassussa kuukaudessa. Mulla ei oo aikoihin ollut sellasta fiilistä, että G kieltäis tai tekis jotain muuta dorkaa, vaan oon pystynyt luottamaan siihen ihan täysin. Koko esteratsastuksesta on tullut yhtäkkiä paljon simppelimpää ja jopa hauskaa :D.

Jäi kuitenkin harmittamaan, etten ilmoittautunut tän lisäksi metriin. Toi ei mun mielestä ollut mikään maailman haastavin ysikymppi, okserit oli kapeita ja moni este tuntui pienemmältä. Ehkä ens kerralla sitten :)..

Edit: Tuloslistojen mukaan olimme mestaruuksissa sijalla 5/13, eli toiset ei-sijoittuneet :)! Omassa luokassamme olimme toisia.

2 comments: