01/12/2014

Luukku 1: Joulu on taas!


No tietenkin mun pitää edes kerran elämässäni kokea blogiin isketyn joulukalenterin tuoma tuska harteillani! Tää on varmaan eka vuosi, kun en ostanut itselleni ns. perinteistä manuaalikalenteria, joten pitäähän sitä nyt jotenkin virittäytyä joulufiiliksiin. Tää idis tuli tosin vähän extemporena, mutta enköhän mä kerkeä kaikille päiville jotain kehittelemään :D!

Ensimmäisen luukun ylläriksi jätän tylsästi vaan tän ulkoasumuutoksen, vaikkakin se on mun puolesta ihan riittävä efortti tän kalenterin eteen. Mulla on kuitenkin suunnitteilla jos jonkinlaista ylläriä tänne, pysykäähän siis kelkassa toverit ;).



Tänään mulla oli palkaton talliduunipäivä (<3) ja Gracella kävely. Emme tänään ratsastaneet edes koulun hevosia, joten keskityin kaverini kanssa kyyläämään Henrik Ankarcronan esteklinikkaa, kuka hän sitten lieneekään..

Uskaltauduin viimeinkin nappaamaan matkaani löytötavarakorista roskiksen huipulle päätyneet CRW active-ratsastussaappaat. Molemmat vetskarit on rikki ja pari reikääkin löytyy, mutta noi istuivat mulle kuin sukka jalkaan, joten käytän ne suutarilla ja rupeen hyppäämään niillä! Kierrätys kunniaan jne :P.

Joulusta tulikin mieleen, että pukilta saattoi vahingossa lipsahtaa tietoisuuteen mun lahjusten sisältö, eli ainakin hienot suojat ja ratsastushousut löytyvät säkin pohjalta ;).. Ratsastushousujen värivalinta vaan sattui olemaan sellainen, että niitä saa odotella jonnekin helmikuuhun asti, mut enköhän mä kestä. Suojat ovat kauan, todella kauan, haikailemani Vereduksen Piaffe EVO:t etujalkoihin, valkoisena tietenkin. Aika kiva heppu toi joulupukki.


Jos noissa saappaissa jotain miinusta on, niin ainakin kuvassa varsi näyttää aika lyhkäseltä. Ehkä sen on sit tarkotuskin olla tommonen, koska jalassa se ei kyllä tunnu yhtään alimittaselta! Oikeella Grace "yökävelyllä" klo 17.

No comments:

Post a Comment