18/12/2014

Luukku 18: Synttärit!


No, ei nyt ihan vielä kuitenkaan, mutta enää vähän reilu kuukausi ja tämä keskenkasvuinen hulivili täyttää kahdeksantoista vuotta! Mitkä vapaudet ja velvollisuudet tuo maaginen ikä sitten tuokaan mukanaan..

Todennäköisesti fiilikset tulevat olemaan tätä sarjaa:


Kauheeta kuitenkin havahtua siihen faktaan, että mä oon kohta täysi-ikäinen. Siis justhan mä täytin kakstoista :D! En varmasti tuu tosin aikuistumaan vielä pitkään aikaan, mut oon mä kuullut kaks kertaa mun ikästenkin sanovan, etteivät hekään koe vielä itseään aikuisiksi!

Kaikista siistein homma on ehkä kuitenkin se mahdollisuus ajokorttiin. Huolimatta siitä, että Ida 5v vannoi jättävänsä ajokortin ajamatta (koska autot saastuttaa), olisi ihan siistiä pystyä kisaamaan ja muutenkin kuskailemaan ihan omatoimisesti noita koneja paikasta toiseen. Eri asia sitten, miten nopeesti autoo oppii ajamaan, kun suunnilleen kaikki aikaisempi ajokokemus rajoittuu pyöräilyyn :D.

Mut eipä mulla oikeestaan muuta. Kuten ehkä arvata saattaa, lyö pikkasen tyhjää näiden joulukalenterin luukkujen kanssa.. Ei oo enää montaa!!

No comments:

Post a Comment